PONERIZACIJA DRUŠTVA

Najveća tajna – borba s wetikom

Autor: Ljubica Šaran

Matrix World

U prošlom dijelu smo se pozabavili osnovama psiho-spiritualne zaraze koja je našu povijest pretvorila u klaonicu, dok je budućnost zbog istog faktora postala neizvjesnija nego li ikad. Nekima će biti teško povjerovati da su ljudska bića zaražena rakom duše – wetikom, no pogledamo li malo oko sebe postaje jasno da nešto definitivno nije u redu s našom civilizacijom, od veličanja ega do psihopatskih zakona, a ponajviše zbog izričitog nedostatka empatije „ljudi“ kako prema drugim živim bićima planete, tako prema pripadnicima vlastite vrste. Ako primjećujete ove anomalije, tada je ovo tekst za vas.

Kako biste mogli nastaviti pratiti ovaj tekst, molimo vas da pročitate prethodne dijelove „Najveće tajne.“

Raskrižje

Svi smo imali priliku biti na životnim raskrižjima i prekretnicama, neki su ta životna raskrižja smatrali najbolnijim trenutcima u životu i pitali su se zašto se takve stvari njima događaju, zar su takve stvari zaista zaslužili? S druge strane G.I. Gurdjieff je smatrao da se ljudska psihička evolucija može dogoditi samo na tim životnim raskrižjima, dok se na putu između dva „raskrižja“ baš ništa ne može učiniti.

Životna raskrižja su za većinu ljudi najteži trenuci u životu, pa ipak oni omogućavaju psihološku evoluciju ljudskih bića.

Životna raskrižja su za većinu ljudi najteži trenuci u životu, pa ipak oni omogućavaju psihološku evoluciju ljudskih bića.

Zapravo Gurdjieff je bio iznimno jasan kada je rekao:

„Postoji određen period da se učini određena stvar. Ukoliko se do jednog određenog vremena ne učini ono što se treba učiniti, Zemlja može propasti, a da nije ostvarila ono što je mogla ostvariti. Znanstvena tumačenja tvrde kako je organski život na planeti Zemlji spoj slučajnih faktora, ta vrsta slučajnog razvoja narušava određeni mehanički sustav, no ta vrsta znanja koju nam prezentiraju znanstvenici nema veze ni sa čim stvarnim niti izvlači bilo kakve zaključke iz čovjekove egzistencije. Mi, kao prvo, moramo shvatiti da u prirodi ne postoji ništa slučajno i nikada ništa slučajno neće postojati, sve ima svoju funkciju, sve ima razloge postojanja.

Organski život mora evoluirati da bi ispunio svoju namjenu.“

Gurdjieff je stalno ponavljao kako je Zemlja hrana za Mjesec koji također raste, dok je Sunce božanskog podrijetla, on je također napominjao da se neko vrijeme Mjesec može zadovoljiti „hranom“ koju mu daje organski život na Zemlji, no u dogledno vrijeme Mjesec će se zbog svoje vlastite evolucije prestati zadovoljavati samo tom određenom vrstom hrane koju mu pruža Zemlja. On će postati sve više gladan. Organski život na planeti će trebati zadovoljiti tu vrstu gladi inače neće odgovarati svojoj namjeni. To znači da bi ispunio svoj zadatak, organski život na planeti Zemlji mora evoluirati na razini potreba same Zemlje i Mjeseca.

Gurdjieff dodaje sljedeće na ovu alegoriju:

„Zrak stvaranja je poput grane drveta, ukoliko organski život na Zemlji nestane ili prestane s evolucijom točnije ako prestane ispunjavati ulogu koja je za tu granu namijenjena, onda će se ova grana osušiti i nestati. Dio organskog života koje evoluira na planeti je čovječanstvo, jako je važno napomenuti da svo čovječanstvo ne evoluira, zapravo ljudski rod ima svoj određen dio koji evoluira.“

Gurdjieff je očigledno znao razlike između ljudi s dušom i onih koji spadaju u organske portale, i njihove „pokvarene“ primjerke – psihopate. O tome smo više pisali ovdje i ovdje, no vratimo li se na temu evolucije, potrebno je napomenuti kako ona nema veze s evolucijom koju zagovaraju Darwinisti, metafizika obraća pažnju jedino na psihološku evoluciju – evoluciju ljudske duše.

Veliki broj znanstvenika povezuje ljudsku evoluciju s tehnološkim napretkom, pa ipak o psihološkoj evoluciji se uopće ne raspravlja i istražuje.

Veliki broj znanstvenika povezuje ljudsku evoluciju s tehnološkim napretkom, pa ipak o psihološkoj evoluciji se uopće ne raspravlja i istražuje.

U nastavku Gurdjieff objašnjava nešto što i te kako ima veze s wetikom – rakom duše:

„Ako obratimo pažnju na povijesni razvoj ljudske rase, lako postaje vidljivo da se mi stalno vrtimo u krugu. U jednom trenutku ljudska rasa uništava sve što je stvorila, dok u drugom trenutku nastavlja s razvojem mehaničkih stvari, što se zapravo događalo u zadnjih stotinjak godina, a da pri tome gubimo mnoge druge stvari koje su najvjerojatnije puno važnije za našu rasu.

Matrix World je do sada puno puta pisala o ponerologiji – znanosti o podrijetlu zla među ljudima i patokraciji – vladavini psihopata, koliko je važna činjenica o postojanju „ljudi“ koji su zapravo potpuno „mrtvi“ i isprazni iznutra najbolje se može vidjeti iz sljedeće Gurdjieffove napomene:

Značajan postotak ljudi koje svakodnevno srećemo na ulici su potpuno prazni iznutra kao da su već mrtvi. Sretni smo što ne znamo i ne možemo vidjeti koji ljudi su takvi. Kada bi znali koliki je broj ljudi među nama u stvari mrtvo i da takvi upravljaju našim životima, poludjeli bi od strave.“

U nastavku otac moderne metafizike nadodaje:

„Uopćeno gledajući, možemo reći kako se čovječanstvo nalazi u stanovitom zastoju, te da taj zastoj stvara strmoglavi put prema dole, put koji vodi prema degeneraciji. Porast znanja u jednoj domeni stvara porast neznanja u drugoj domeni, profinjenost u jednoj domeni, stvara vulgarnosti na drugoj stani, sloboda u jednoj domeni uzrokuje stvaranje ropstva na drugoj strani, nestanak jedne vrste predrasuda utječe na pojavu i rast druge vrste predrasuda i tako dalje.“

Nakon toga Gurdjieff je naglasio važnost raskrižja:

„Uravnoteženje procesa iz degeneracije u evoluciju se može dogoditi samo u određenim trenucima, taj proces se može dogoditi samo na određenim „raskrižjima.“ Između tih raskrižja ništa se ne može učiniti.

Ako određeni proces prođe kroz „raskrižje“ a da se pri tome ništa ne dogodi, tada se nakon prolaska raskrižja ništa više ne može promijeniti, zapravo taj će se proces nastaviti razvijati prema mehaničkim zakonitostima, čak i ako se to događa u vrijeme kada će ljudi primijetiti da se približava neminovno globalno uništenje, ljudi neće biti u stanju poduzeti baš ništa.

Postoji puno ljudi koji smatraju da se čovječanstvo kreće u pravcu kojim se treba kretati, takvi ljudi izmišljaju raznorazne teorije koje bi navodno trebale promijeniti život cijelog ljudskog roda. Dok jedan smišlja jednu vrstu teorije, dotle drugi smišlja teoriju koja je u potpunosti suprotna od prvotne. I jedan i drugi teoretičar će očekivati da mu svi ljudi bezuvjetno povjeruju. Na žalost puno ljudi i povjeruje takvim teorijama i njih se drže kao „pijan plota.“

Sve te teorije su poprilično fantastične zbog činjenice da ne uzimaju u obzir najvažniju stvar, a to je podređenu ulogu koje ljudski rod ima zajedno sa svim organskim životom na planeti.

Intelektualne teorije stavljaju čovjeka u centar svega, sve postoji zbog čovječanstva; Sunce, Mjesec i Zemlja. Te teorije čak zaboravljaju na stvarnu ljudsku prirodu, na njegovu „visinu,“ na njegovo mjesto na planeti, te teorije iznad svega zaboravljaju na prolaznu ljudsku egzistenciju. Te teorije naglašavaju da je čovjek, ako to poželi, sposoban promijeniti cijeli svoj život, točnije da je ljudsko biće u stanju organizirati vlastitu egzistenciju na racionalnim principima.

Sve te teorije održavaju ljudska bića u stanju, u kojem se trenutačno nalazimo.“

New age pokreti nisu pomogli u psihološkoj evoluciji čovjeka, umjesto napretka dobili smo šarenu romantičnu sliku ljudskog "uzašća."

New age pokreti nisu pomogli u psihološkoj evoluciji čovjeka, umjesto napretka dobili smo šarenu romantičnu sliku ljudskog “uzašća.”

Možda vam se ovaj uvod o temi borbe protiv wetika čini predug, no kako je sam Gurdjieff napomenuo, ne postoji brzo rješenje za psihološku evoluciju ljudskih bića, spoznaja i samospoznaja je proces kroz koji moramo prolaziti godinama, učeći o lažnim sebstvima i dijelovima sebe koji zapravo nisu naši već su nam implantirani od vani, na raznorazne načine.

Gurdjieff na to kaže sljedeće:

„Moramo razumjeti da se ljudsko biće sastoji iz dva dijela; suštine i osobnosti (ličnosti). Suština je u čovjeku dio koji je stvarno njegov. Osobnost u čovjeku nije „njegova.“ Zapravo to što „nije njegovo“ znači da je došlo izvana, da je ljudsko biće to naučilo, ili pak to je dio koji čovjek odražava, svi tragovi vanjskih impresija ostavljeni u našoj memoriji, u našoj osjetilnosti, sve riječi i pokreti koji su naučeni, svi osjećaji koji su stvoreni uz pomoć oponašanja, sve to „nije njegovo“, sve to dio je osobnosti.

S točke gledišta uobičajene psihologije, podjela ljudskih bića na osobnosti i suštinu je teško pojmljiva, u stvari ovakva podjela uopće ne postoji u modernoj psihologiji.

Malo dijete još uvijek nema svoju osobnost, ono je onakvo kakvo stvarno jeste. Osobnost se stvara dijelom uz pomoć namjernih utjecaja drugih ljudskih bića, točnije obrazovanjem, a dijelom i spontanim oponašanjem starijih ljudi, od strane malog djeteta.

Suština je istiniti dio odraslog ljudskog bića, a osobnost je lažni dio ljudskog bića. Proporcionalno s razvojem osobnosti, suština se sve rjeđe manifestira, te se često događa da se ljudska suština zaustavi u razvoju za vrijeme djetinjstva i nikada više ne raste.

Često se dogodi da suština odraslog inteligentnog obrazovanog ljudskog bića prestane s rastom na razini djeteta od pet do šest godina. To zapravo znači, da sve što vidimo na takvom ljudskom biću, „nije njegovo osobno.“

Ono što je stvarno dio ljudskog bića je njegovo osobno svojstvo točnije njegova suština, ona se obično manifestira samo u obliku instinkta i najjednostavnijih emocija. Pa ipak, postoje slučajevi kada se suština ljudskog bića razvija paralelno s njegovom osobnošću. Ovo su izuzetno rijetki slučajevi, pogotovo u okolnostima civiliziranog života.“

Zapravo ovaj dio se savršeno slaže s napomenama Forbesa i Levyja koji tvrde kako je wetiko maligna egofernija, bolest naše civilizacije. Forbes je nadodao da su Europljani razvili wetiko zajedno s onim što smatramo našom civilizacijom i „civiliziranošću.“

Svim narodima koji nisu poznali našu zapadnjačku civilizaciju, mi smo prvo prenijeli wetiko – rak duše, a tek nakon toga smo ih „civilizirali.“

Pročitate li zadnji dio „Najveće tajne“ uočit ćete Forbesovo mišljenje o tome da je rast naše civilizacije pratio još veći rast nasilja svih mogućih vrsta, na koncu je civilizacija ostala jedino s izražavanem tog istog nasilja, a od civiliziranosti nije ostalo baš ništa.

Gurdjieff je bio sasvim jasan kada je rekao sljedeće:

„Suština ima više šanse za razvitak kod ljudi koji žive bliže prirodi, u teškim životnim uvjetima, točnije kod ljudi koji se nalaze u stalnoj životnoj opasnosti i bitci za opstanak. Po pravilu, kod takvih ljudi osobnost se malo ili nimalo razvija. Pa ipak oni imaju više onoga što je „njihovo,“ a manje onoga što „nije njihovo,“ zapravo takvim ljudima fali obrazovanje i kultura, oni su uglavnom necivilizirani.

Kultura stvara osobnost i istovremeno je produkt i rezultat osobnosti. Nama je jako teško shvatiti da je cijeli naš život, sve ono što nazivamo „civilizacijom,“ sve ono što smatramo znanošću, filozofijom, umjetnošću i politikom, stvoreno od strane ljudske osobnosti, to jest od strane onoga što u biti „nije njihovo.“

Taj element, točnije ono što „nije suštinski njihovo“ se razlikuje od onoga što je „stvarno njihovo“ i to po činjenici da se ono može izgubiti, izmijeniti ili može biti oduzeto od ljudskih bića na više vještačkih načina.“

Zapravo puno puta smo mogli vidjeti kako se na različite načine uništavaju ljudske osobnosti, naročito kroz reprogramiranje, pa čak i kroz grozne eksperimente umnog programiranja, od kojih je nama najbolje poznat „Greenbaum“ i „MK Ultra.“

Gurdjieff tvrdi da postoje načini za verificiranje veze između osobnosti i suštine, u istočnjačkim školama postoje metode poput hipnoze, vježba i narkotika, kako bi se odvojile veze između ljudske osobnosti i suštine. On smatra da ukoliko se osobnost i suština u ljudskim bićima odvoje na neko vrijeme, na ovaj ili onaj način, tada se u čovjeku formiraju dva bića, koji pričaju različitim glasovima, koji imaju različite ukuse, ciljeve i interese, te da se obično ustanovi kako se jedno od ta dva bića nalazi na razini malog djeteta.

Gurdjieff napominje da je intruzivno mijenjanje ljudske osobnosti i suštine pogubno, mentalne hipnoze koje stvara naša civilizacija su po nas toliko katastrofalne da vjerujemo u laži unutar sebe i izvan sebe, on smatra da je jedino moguće pravilno razviti sebe uz pomoć škole, točnije uz pomoć ljudi koji su već prošli takve promjene.

Zapravo Gurdjieff stvara analogijom opisuje buđenje, kao „bijeg iz zatvora,“ te smatra da se za bijeg iz takvog zatvora moramo udružiti s ljudima koji su već pobjegli ili pak imaju znanja kako taj zatvor izgleda, gdje su mu stražari, kako napraviti alate za bijeg i slično.

Gurdjieff napominje da je bijeg iz zatvora moguć ako se civiliziranom ljudskom biću uspava osobnost no ostavi se budna njegova suština, nakon određenog vremena, osobnost nestaje a ostaje samo ljudska suština. Tada se događa nešto što ruši iluzije u pravom smislu te riječi, ljudsko biće ostavljeno samo s budnom suštinom shvaća kako je bio pun najraznovrsnijih „uzvišenih“ ideja, pun simpatija, antipatija, ljubavi, mržnje, strasti, patriotizma, stremljenja, želja, uvjerenja koja su odjednom nestale, ljudsko biće nakon toga ostaje potpuno prazno, bez misli osjećaja, uvjerenja i stavova. Stvari koje su nekada uzbuđivale takvo ljudsko biće, sada postaju nevažne, na njih takvo ljudsko biće više nema nikakvih osjećaja, postaje prema njima indiferentan jer se deprogramirao u najdubljem smislu te riječi.

Gurdjieff napominje:

„Ponekad je takvo ljudsko biće u stanju vidjeti svu izvještačenost i imaginarni karakter svog uobičajenog raspoloženja, svojih nekadašnjih uzvišenih riječi, a ponekad ih čak i zaboravi kao da nikada nisu postojale.

Stvari za koje je takvo ljudsko biće bilo u stanju žrtvovati svoj vlastiti život, postaju besmislene i beznačajne, nevrijedne da im se posveti ikakva pažnja. Sve što ljudsko biće u tom stanju može osjetiti je par instinktivnih težnji i ukusa. Recimo može voljeti slatkiše, uživati u toplini, neće voljeti razmišljati o poslu, te mu se može sviđati ideja o fizičkom kretanju i to je zapravo sve.

Mnogi ljudi koji su se podvrgli takvoj hipnozi su bili šokirani spoznajom da u sebi imaju nešto što ima potpuno suprotne stavove o svemu što misli i osjeća njihova osobnost. U velikom broju slučajeva, ljudi tada nastoje suzbiti suštinski aspekt sebe, te nastavljaju dalje, po starom, jer je njihova osobnost dominantna i naravno ta osobnost ne može priznati sama sebi da je izvještačena i neprirodna.“

Ovaj dio savršeno opisuje način na koji wetiko kroz projekciju dominira unutar nas samih, no wetiko ima cijeli pregršt trikova s kojima nas zavodi i s kojima nama upravlja do te mjere da nas pretvara u nehumane automate, ljude mašine kako ih je nazivao Tesla i Gurdjieff, a mi ćemo o toj temi pisati još više u nastavku „Najveće tajne.“

Prethodni dijelovi “Najveće tajne:”

Najveća tajna – buđenje i spas od wetika, bolesti koja proždire čovječanstvo

Najveća tajna – kraj ili početak?

Najveća tajna – lažna slika boljeg života

Najveća tajna – želja za promjenom

Najveća tajna – nepravilan rad unutrašnjih centara i automatizam

Najveća tajna – razine svijesti i kategorije ljudi

Najveća tajna – istina o sebi

Najveća tajna – bijeg iz iluzije

Najveća tajna – poznavanje sebe

Najveća tajna – iza vela spoznaje

Najveća tajna – želite li se dobro osjećati ili znati istinu?

Najveća tajna

Wetiko kroz patokraciju i ponerologiju:

POVEZIVANJE TOČKICA: Kako preživjeti u patokratskom svijetu?

Povezivanje točkica

LJUDI BEZ DUŠE: Mit ili stvarnost?

Psihopate – ljudska predatorska podvrsta

Upravljaju li vašom tvrtkom psihopate?

Jesu li utilitaristi psihopate?

Vladaju li psihopate svijetom?

Patokracija, HAARP, kanabis, duhan i promjena klime – kako su ove stvari povezane?

Patokracija i strah od pozitivnih kreativnih ideja

Andrzej Łobaczewski: podrijetlo zla, vladavina psihopata – patokracija i ponerologija

Patokracija

Podrijetlo zla među ljudima

Društveni mamurluk – kako nas devastiraju emocionalni i energetski vampiri?

Upoznajte se s osobinama psihopata

Tri jednostavna pravila za dominaciju nad svjetskom populacijom

Nasilno hipnotiziranje ljudi uz pomoć Greenbaumiranja i djelovanje kultova i organiziranih religija:

RELIGIJSKA PSIHOPATOLOGIJA: Ubijte ih sve, bog će prepoznati svoje!?

Kontrola uma, hipnoza i ritualno zlostavljanje – povijesno i moćno predavanje o Greenbaumu, dio: 4

Kontrola uma, hipnoza i ritualno zlostavljanje – povijesno i moćno predavanje o Greenbaumu, dio: 3

Kontrola uma, hipnoza i ritualno zlostavljanje – povijesno i moćno predavanje o Greenbaumu, dio: 2

Kontrola uma, hipnoza i ritualno zlostavljanje – povijesno i moćno predavanje o Greenbaumu

Latinoameričke neobičnosti – Kultovi (5.dio)

Latinoameričke neobičnosti – Kultovi (4. dio)

Latinoameričke neobičnosti – Kultovi (3.dio)

Latinoameričke neobičnosti – Kultovi (2.dio)

Latinoameričke neobičnosti: Kultovi (1.dio)

Psihopatija: Kultovi i zla religije – zašto se homo sapiensu brani da postane više biće?